شهداء التعذيب في سجون النظام السوري

تحذير

 

باستخدامك لهذا الموقع الالكتروني أنت توافق على الأحكام والشروط المذكورة أدناه .

يتوجب عليك أن قراءة الأحكام والشروط بعناية، ومن خلال استمرارك في استخدام موقعنا سنعتبر أنك موافق على هذه الأحكام والشروط.

إذا كنت لا توافق على هذه الشروط عندئذ يتوجب عليك الخروج من الموقع على الفور.

الصور الموجودة على هذا الموقع تظهر مشاهد قد تزعج البعض.

الصور تظهر أشخاصًا متوفين نتيجة كونهم ضحايا لأعمال تعذيب وحشية خطيرة.

تعترف منظمة (SAFMCD ) بضرورة احترام حق الخصوصية, وحقوق أسر الذين فقدوا أحباءهم في الصراع السوري، وهذا يشمل حساسية قضية نشر الصور في هذا الموقع .

استخدام مثل هذه الصور هو فقط من أجل الإعلان عن هوية الأشخاص المفقودين.

الصور على هذا الموقع تعتبر مناسبة فقط للذين هم فوق الثامنة عشر من العمر، وكل من يجد هذه الصور مزعجة بأي طريقة ننصحه بعدم مشاهدتها.

في حال تعرفك على أي من الاشخاص الذين تعرضوا للتعذيب في هذه الصور نرجو منك التواصل معنا على وجه السرعة عن طريق تعبئة نموذج الاقارب .

إن أي إعادة إنتاج أو نقل أو حفظ لأي من الصور أو أجزاء منها, أو أي من المواد الموجودة على هذا الموقع عبر أي وسيلة بدون إذن خطي من منظمة (SAFMCD ) ممنوع منعًا باتًّا.


 

 

Warning 

 

By using this website, you agree to the terms and conditions set out below.  You should read these terms carefully and by continuing to use our website, we will take that to mean that you agree to abide by these terms.  If you do not agree with these terms then you should exit this website immediately.  

The pictures depicted on this website show scenes that some people may find disturbing.  The pictures show deceased persons who have been victims of significant acts of brutality and torture.

SAFMCD recognises the need to respect the right of privacy and the rights of families who lost loved ones in the Syrian conflict.  This includes the sensitive issue of publishing images on this website.  The use of such images is solely for the promotion of identification of persons reported missing. 

The images on this website are intended for mature audiences over the age of 18 only.  Those who may find such images unwelcome or offensive are advised not to view them.

If any of those viewing the images recognise any of the deceased we would kindly ask that they contact us via the form below.

Any other reproduction, transmission and storing of all or part of the images in this website and the materials available through it, in any medium, without the written permission of SAFMCD is strictly prohibited.

عدد الزوار

1382314

تصويت

ما مدى جودة الخدمات المقدمة من الموقع؟‏
ممتاز
 
 
جيد
 
 
ضعيف
 
 

القائمة البريدية

اشترك بالقائمة البريدية ليصلك آخر أخبار الموقع


اتبعنا